Usługi:

•profilaktyka (szczepienia ochronne, odrobaczanie, preparaty przeciw pchłom i kleszczom)
        •identyfikatory dogid przy szczepieniu psów na wściekliznę –www.dogid.pl
        •czipowanie, wystawianie paszportów (wszystkie zaczipowane przeze mnie zwierzęta wpisuję do bazy danych www.identyfikacja.pl)
        •lecznictwo (specjalizacja z chorób psów i kotów)
        •badanie usg oraz konsultacje radiologiczne z radiologiem po wcześniejszym ustaleniu terminu badania – lek. wet. Jan Lorenc
        •badanie kardiologiczne oraz konsultacje z kardiologiem po wcześniejszym ustaleniu terminu badania – dr n. wet. Maciej Staszczyk
        •chirurgia miękka
        •sterylizacje i kastracje
        •dermatologia (zeskrobiny, cytologia, posiewy, diagnostyka w kierunku alergii)
        •badania laboratoryjne (krew, mocz, kał, wymazy, badania histopatologiczne)
        •testy na choroby zakaźne
        •stomatologia (ultradźwiękowe usuwanie kamienia nazębnego, usuwanie przetrwałych zębów mlecznych, ekstrakcja zębów, profilaktyka schorzeń jamy ustnej, leczenie chorób przyzębia)
        •zabiegi pielęgnacyjne (obcinanie pazurów, usuwanie włosów z kanału słuchowego)
        •położnictwo, andrologia
        •opieka nad hodowlą psów i kotów
        •porady dotyczące żywienia, dobieranie karm
        •sprzedaż karm i preparatów dla zwierząt
        •porady dotyczące socjalizacji i behawioru
        •współpraca z Towarzystwem Opieki nad Zwierzętami we Wrocławiu
        •współpraca z Domami Tymczasowymi dla bezdomnych zwierząt i pomoc przy adopcji psów i kotów